Producten voor goed op 302 3m (4)

Synthetische olie van Ht-kwaliteit voor automotoren - Q8 Formula F1 10W50

Synthetische olie van Ht-kwaliteit voor automotoren - Q8 Formula F1 10W50

TOEPASSING • Ontwikkeld dankzij de competitie, is Q8 Formula F1 speciaal bedoeld voor motoren met zeer hoge prestaties zoals multispoel en turbocharged benzine, LPG en diesel. SPECIFICATIES • ACEA A3/B4 • API SM; ILSAC GF-4 • Farboud GTS en andere sportwagens met hoge prestaties. VOORDELEN • Uitstekende vloeibaarheid bij lage temperaturen en dus snelle smering bij een koude start. • Bescherming van de motor, zelfs bij verlengde vervangingsintervallen, dankzij de toevoeging van een goed uitgebalanceerd pakket van reinigende en dispergerende additieven. • Uitstekende bescherming tegen slijtage die de levensduur van de motor verlengt. • Uitstekende bescherming tegen roest en corrosie. • Uitstekende weerstand tegen oxidatie en verdikking van de olie. • Zeer hoge en stabiele viscositeitsindex die een optimale smeerfilm garandeert onder alle omstandigheden en gedurende langere tijd.
Traditionele cementdekvloer - minimale dikte van 5 cm

Traditionele cementdekvloer - minimale dikte van 5 cm

{"La chape sèche est utilisée principalement dans les habitations passives":"De droge dekvloer wordt voornamelijk gebruikt in passieve woningen (betere akoestische isolatie van houten vloeren) en in renovatie (dunne en lichte).","chape non adhérente":"niet-hechting dekvloer: losgemaakt van de ondergrond door een kunststof membraan","Elle a pour but d’améliorer le délai de mise en service du bâtiment":"Het doel is om de tijd tot in gebruikname van het gebouw te verkorten.","chape flottante":"zwevende dekvloer: die rust op thermische of akoestische isolatie","séchage dans les 7 jours":"droogtijd binnen 7 dagen","chape adhérente":"hechting dekvloer: die direct op de ondergrond rust","Chape sèche":"Droge dekvloer","Idéal pour la rénovation":"Ideaal voor renovatie: het gaat om gipsvezelplaten of cementgebonden platen (vochtige ruimtes).","Remarque":"Opmerking: De normale droogtijd voor een dekvloer wordt geschat op 1 week per cm (afhankelijk van de weersomstandigheden).","séchage dans les 24 heures":"droogtijd binnen 24 uur","chape pour sol chauffant":"dekvloer voor vloerverwarming: die rust op of omhult leidingen","Chape à séchage rapide et/ou à haute résistance":"Sneldrogende en/of hoogsterkte dekvloer (minimale dikte van 2 cm):","séchage dans les 14 jours":"droogtijd binnen 14 dagen","La chape sèche combine une excellente isolation acoustique et thermique":"De droge dekvloer combineert uitstekende akoestische en thermische isolatie."}
Super hoogwaardig olie voor 4-takt dieselmotoren - Q8 T 750 15W-40

Super hoogwaardig olie voor 4-takt dieselmotoren - Q8 T 750 15W-40

TOEPASSING • Voor alle 4-takt dieselmotoren die onder zware belasting werken en die brandstof met een laag zwavelgehalte gebruiken (<0,05 % massa). • Voor sterk belaste benzine- of dieselmotoren. Deze motoren kunnen natuurlijk aangezogen of turbocharged zijn, met of zonder intercooler. • Als hoogwaardige universele motorolie voor de transportsector, de openbare werken, bedrijven en voor een gemengd wagenpark. • Kan worden gebruikt in overeenstemming met de onderstaande specificaties als olie voor een verlengde vervangingsinterval. SPECIFICATIES Goedkeuringen OEM AANBEVELING ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1 API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2 Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77, MAN M3275-1 aanbevolen voor 20078 Deutz DQC III-10 Overtreft de eisen van DAF, IVECO en MACK EO-N Scania MTU Type 2 enz...
Low SAPS Synthetische Olie SAE 0W-20 - Q8 Formula Ultra V 0W20

Low SAPS Synthetische Olie SAE 0W-20 - Q8 Formula Ultra V 0W20

TOEPASSING • Speciaal ontwikkeld voor de benzine- en dieselmotoren van Volvo-auto's Euro 6 die de specificatie Volvo VCC RBS0-2AE vereisen SPECIFICATIES • Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20 VOORDELEN • Speciaal ontwikkeld om het brandstofverbruik te verlagen. • Tot 3,4% besparing aangetoond door de motor test voor brandstofbesparing M111 FE. • "Low SAPS" technologie voor de bescherming van de Euro 6 uitlaatgasnabehandelingssystemen. • Uitstekende motorbescherming bij koude start. • Capaciteiten voor verlengde olie vervangingsintervallen. • Uitstekende motorprestaties onder alle rijomstandigheden. • Uitstekende bescherming tegen schuimvorming, roest en corrosie.